Филолошко-уметнички факултет
youtubeyoutubeyoutube

research data image

© istock.com/Rassco

Језик, књижевност, култура, данас Центра за проучавање језика и књижевности Филолошко-уметничког факултета Универзитета у Крагујевцу јесте циклус националних научних пројеката са међународним учешћем који има за циљ афирмацију научног подмлатка и савремених научних приступа и проблема, кроз проучавање актуелних проблема у области језика, литературе, културе и уметности.

 

Први пројекат у оквиру циклуса, Брендови у књижевности, језику и култури, усмерен је ка технолошким, привредним и културним знаковима који семиолошки и семиотички ресемантизују, продубљују и осмишљавају литерарне/културне поетике. Од брендова аутомобила, авиона, рачунара, инструмената, мобилних телефона, грађевина, преко гардеробних брендова, до брендова јела и пића, цигарета, државних знамења, новца, истраживање указује на семиолошки и интеркултурни идентитет лингвистичкокултуролошких, књижевнокултуролошких и уметничких знакова.

 

Након успешне прве пројекатске сесије, заказан је и први округли сто у оквиру пројекта, који ће се одржази 3.11.2018. на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу. Опширније погледајте на страници округлог стола!

 

Архивске информације

РОК ЗА ПРИЈАВУ ЗАВРШЕН! РЕЗУЛТАТИ!

Право пријаве имају сви запослени Филолошко-уметничког факултета у научним областима, као и студенти докторских студија Филолошко-уметничког факултета. По попуњеној пријави, од оних кандидата чији резултати научноистраживачког рада нису у факултетској електронској бази, путем електронске поште ће бити затражено да исте унесу у електронски образац. Детаље о процесу пријаве прочитајте у Позиву за пријаву учешћа.

Критеријуме за евалуацију можете видети у тексту правилника о спровођењу пројеката.