Филолошко-уметнички факултет
youtubefacebooklinkedininstagram
  • Otvorena vrata
  • Upis na Osnovne akademske studije 2024/25.
  • Koncertna sezona FILUM-a 2023/24.

Фармацеутски факултет Универзитета у Београду, у оквиру Центра за промоцију науке, реализује пројекат Вакцине од А до Ш, чији је основни циљ да се међу студентском популацијом повећа свест о значају вакцине кроз историју, као и значај вакцинације доступним COVID-19 вакцинама.

Пројекат је намењен студентима Универзитета у Београду, Новом Саду, Нишу и Крагујевцу и реализује се кроз низ радионица и предавања у оквиру којих студенти имају прилику да чују о значају вакцинације кроз историју, фазама развоја вакцина, имунском одговору на вакцине, безбедности вакцина и имунизацији доступним COVID-19 вакцинама.

У жељи да студентима Универзитета у Крагујевцу пруже прилику да се информишу о вакцинама и разреше недоумице везане за COVID-19 вакцине, представници Фармацеутског факултета Универзитета у Београду одржаће онлајн предавање Вакцине од А до Ш,  у понедељак, 20. децембра 2021. године у 11.00 часова, путем Webex платформе.

Предавање ће одржати проф др. Бранкица Филипић и доц. др Иван Јанчић са Катедре за микробиологију и имунологију и проф. др Александра Буха Ђорђевић са Катедре за токсикологију.

Предавању можете приступити путем линка који можете наћи овде.
Meeting number: 2409 901 8961
Password: dhNVQH7gm77

Vakcine od A do Š 1

Град Крагујевац и Канцеларија за младе, у сарадњи са Центром за развој каријере и саветовање студената Универзитета, 15. и 16. децембра организују предавања за младе о дигиталном маркетингу. У „Свет дигиталног маркетинга“ младе ће увести два еминентна крагујевачка стручњака у овој области, Страхиња Ћаловић, експерт за онлајн маркетинг са дугогодишњим искуством, творац интернет производа „Аца Информација“ и „Татин дневник“ и Лазар Делибашић, организатор и креативац VIBE фестивала.

Уводна дводневна предавања о дигиталном маркетингу значајна су јер ће млади имати прилику да стекну знања која ће им послужити за развој њихових неформалних компетенеција и помоћи да касније лакше пронађу запослење, или да, као двојица предавача, сами себе запосле. 

Предавања „Свет дигиталног маркетинга“, одржаће се у Скупштинској сали Градске управе 15. и 16. децембра (среда од 10 до 12ч предавање Страхиње Ћаловића и четвртак од 11 до 14ч предавање Лазара Делибашића), а број места је ограничен.  Присуство је обавезно на оба предавања, а сви заинтересовани могу да се пријаве путем линка:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8jX_CPRD_PajPxG4FPFLzAE2m8kKDzq0ypUP4vYymV5Qo4A/viewform

свет дигиталног марк

У име Министарства културе и информисања Републике Србије, Музеј примењене уметности у Београду расписује отворени конкурс за Међународну изложбу ХХIII Triennale Milano International Exhibition: "Unknown Unknowns. An Introduction to Mysteries". 

Конкурс је расписан за идејна решења/пројекте/радове из свих уметничких области: примењених, ликовних, извођачких и архитектуре, који по карактеру могу бити мултимедијални и интердисциплинарни. 

Циљ конкурса је избор идејног решења/пројекта/рада за представљање Републике Србије на Међународној изложби XXIII Triennale Milano 2022: "Unknown Unknowns. An Introduction to Mysteries".

Изложба ће бити отворена за посетиоце од 20. маја до 20. новембра 2022. године у простору Palazzo dell'Arte у Милану, који је предвиђен за међународне учеснике. Србија ће се представити у простору 40–50 квадратних метара, сајамског карактера, и налазиће се у деловима Curvа (на првом спрату, који је посвећен међународним представљањима) или деловима Garden простора.

Пријављивање на Конкурс траје од 06. новембра до 06. децембра 2021. године. 

Резултати јавног конкурса биће објављени до 16. децембра 2021. године.

Тријенале у Милану/Миланско тријенале још од 1923. године представља једну од водећих институција културе у свету, преносећи комплексност савременог света кроз различите уметничке облике: дизајн, архитектуру, визуелне, сценске и извођачке уметности. Основни циљ Тријенала је проналажење проширених и иновативних начина размишљања, спајајући искуства различитих култура и језика.

Тријенале у Милану је институција у којој се уметност, дизајн, креативност и технологија, традиција и иновативност сусрећу и спајају. Место на коме изложбе, сусрети, конференције и перформанси подстичу јавну дебату и размишљање о кључним проблемима нашег друштва. Више информација оп самом конкурсу и начину пријаве, можете наћи на линковима у наставку текста или на сајту Музеја примењене уметности.

Конкурс

Формулар за пријаву 

Шесто издање Шумадијског интернационалног филмског фестивала дебитантског филма (ШИФФ) одржава се у Крагујевцу од 9. до 12. децембра 2021, под слоганом Повежи се филмом! Програм ШИФФ-а обухватиће 15 дугометражних, 4 кратка филма, мастерклас монтаже, гостовања редитеља и глумаца, изложбу филмских плаката, и др.

Фестивал је замишљен као платформа за младе ауторе, дебитанте у филмском свету, са циљем развоја и изградње филмске публике, отуда се позив упућује, пре свега, младима да се прикључе и учествују у програмима.

За студенте германистике и романистике обезбеђен је бесплатан улаз на филмове који долазе из Немачке и Француске.

Предавања о филмској монтажи и пратећи програм је такође бесплатан.

Позив 

Програм

Siff cover min

Катедра за романистику у сарадњи са Студентским културним центром Крагујевац организује вече La rentrée à la française, 26. новембра 2021. године, с почетком од 20 часова. 
Студенти ће певати и свирати француску популарну музику, рецитовати одабране француске песме и басне уз посебно припремљену визуелну подршку нашег студента Душана Новаковића. 
Премиjера видео-спота La vie en rose. 
Учесници: Душан Новаковић, Катарина Комљеновић, Богдан Бонџић, Наташа Петровић, Ерика Ивашку, Марија Миљевић и Младен Милосављевић.
Клавир, хармоника: Анђела Мујковић, Радош Петковић, Лука Златановић.
Добро дошли!
La Rentree A La Francaise štampa page 0001