Филолошко-уметнички факултет
youtubefacebooklinkedininstagram

Центар за научноистраживачки рад САНУ и Универзитета у Крагујевцу организује предавање академика Јасмине Грковић Мејџор у уторак, 16. априла 2019. Предавање на тему ,,Приноси Милана Решетара српској филологији и култури" биће одржано у Свечаној сали Универзитета у Крагујевцу у 13 часова.

Предавања су отворена за све заинтересоване студенте, сараднике и наставнике Филолошко-уметничког факултета.

 

pozivnica M Resetar KG 1 page 001

Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Крагујевцу и ове године организује Априлске радионице за студенте, у циљу пружања подршке у развоју знања и вештина које ће студентима бити од значаја при запошљавању и даљем образовању.

У оквиру овогодишњег програма Априлских радионица, панел на тему Еразмус+ мобилности биће организован у четвртак, 18. априлa, од 14 до 16 часова, у канцеларији Центра за развој каријере. У случају да број пријављених кандидата буде већи, панел ће се одржати у Свечаној сали.

Најаву панела смо објавили на сајту Универзитета: http://kg.ac.rs/vesti.php, као и на сајту Центра за развој каријере: http://www.razvojkarijere.kg.ac.rs/article/radionice-i-prezentacije/aprilske-radionice-2019-panel-na-temu-erazmus-mobilnosti-i-studija-u-inostranstvu-namenjen-studentima-i-zaposlenima-univerziteta-u-kragujevcu.html

Универзитет у Крагујевцу и компанија Milanovic Industries Group d.o.o организују Конкурс за студентску стручну праксу за коју могу конкурисати студенти завршне године основних академских студија Катедре за графички дизајн и студенти мастер академских студија Катедре за графички дизајн Филолошко-уметничког факултета.

Студент ће радити на визуелном идентитету компанија у оквиру Milanović Industries Group. 

Трајање праксе је 2 месеца, 20 сати недељно. Покривени су путни трошкови и исхрана практиканта. Накнада за релизовање праксе је 12.000 динара месечно. По завршетку праксе постоји могућност запослења.

Рок за пријаву је 25. април 2019. године до 15.00 часова.

Више информација о овом конкурсу можете наћи на следећем линку.

 

У Библиотеци Филолошко-уметничког факултета у уторак 16. априла у 18 часова Бранко Џиновић ће одржати предавање на тему Oднос композитора и извођача у колаборативним делима за бајан и хармонику Софије Губајдулине.

Бранко Џиновић ће представити своје докторско истраживање о креативним дијалозима између Софије Губајдулине и четири еминентна извођача на бајану и хармоници – Фридрих Липса, Елзбет Мозер, Гаир Драгсвола и Алберди Ињакија. Аутор ће дискутовати о томе како је Губајдулина компоновала  De Profundis (1978),  Silenzio (1991), Fachwerk (2009) и Cadenza (2010) у сарадњи са овим извођачима и како су њихове заједничке намере обликовале настанак и извођење ових дела.

Џиновић ће такође причати о томе како су се намере и жеље композиторке за извођење њеног In Croce (1979) мењале кроз дијалоге са различитим извођачима и у различитим контекстима. Ово опсежно истраживање обрађује актуелне теме везане за интерпретацију савремене музике – ауторство колаборативних дела, ауторитет композитора и улога извођача – и превазилази оквире извођачке праксе за хармонику.

Биографија Бранка Џиновића: 

Бранко Џиновић је извођач фокусиран на савремени репертоар за хармонику. Његова извођења аустријски критичари су описали као ,,еруптивна” (Kronen Zeitung) и ,,инветивна” (Neues Volksblatt).

Поред бројних премијерних извођења дела младих канадских аутора, сарађивао је са еминентним композиторима као што су: Пер Нергорд, Салваторе Шарино и Филип Леру. Основне студије је завршио у Крагујевцу, мастер студије на ,,Антон Брукнер" Универзитету у Линцу а докторирао је 2017. године на Универзитету у Торонту. Победник је бројних домаћих и интернационалних конкурса за хармонику. Сарађивао је са угледним канадским ансамблима као што су: The Array Ensemble, New Music Concerts, The National Ballet of Canada, али и International Contemporary Ensemble (ICE) из Њујорка. Поред савремене музике, Џиновић гаји интерес за танго и бандонеон које је изучавао у Буенос Ајресу.

 

Позивамо све заинтересоване да присуствују предавању.